About Me

My Photo
Ziela Oh Ziela
hello,,i'm ziela..i'm 19 years old..now i'm study in engineering electronic computer..this is my second blog,,my old blog i already closed the account..those who like my blog,,juzz be my follower ok(^_^)..
View my complete profile

cErianye KamEe

cErianye KamEe
❤ sidye n sayew ❤

Muka Cinta

Glitter Words

My Dit Dut DaT

tWiTtEr
fAcEbOok
yOUtUbe
pOst YoutuBe
JoGinG

Zodiak SiTomey


Zodiak MyMucuk


Followers

Love I

zielakuka. Powered by Blogger.

kehidupannn yang terlampau sweet..

jomm mehh p berguling2 kat blog saya.. juz simple but nice...

Friday 11 January 2013

Wifi


da kata pown free,,bnde free mang laa lembab cm siput sedut..
ntah2,,siput pown agy laju noh!!kuikuikui...
tpy berguna gak,,ley r update blog guna wifi free ney..
broadband pown daa na abez kuota,,jeng2..ney gara-gara
setia hujung nyawa laa,,dok tgok live streaming..
mane x tarik byak,,agy arytoe tgok ajl yg berjam2 uh,,,huhuuu
da malam dok sibok pasal wifi neyh,,,hahhaha,,gara2 sume
bb da slow,,,tpy malam ney mang x dew line laa..
sume dok ckap bnda yg sama laa,,dok update sume 
huhuhuuu...

0 comments:

Post a Comment